Sms of city

جدیدترین جوکها و اس ام اس ها

Sms of city

جدیدترین جوکها و اس ام اس ها

جوک ترکی

به ترکه می گن:چرا ماشینتو از پلاک شروع می کنی به شستن؟می گه:والا یه بار از سقف شروع کردم به شستن رسیدم به پلاک دیدم ماشین خودم نیست
تهرانیه داشت واسه ترکه خالی می بست می گه من یه سگ دارم وقتی میاد خونه در می زنه ترکه می گه : چرا؟ مگه سگت کلید نداره ؟؟؟؟
به یه ترکه میگن از زنت راضی هستی/ میگه اره/میگن چرا/ میگه/ چون تو شستن ظرفها بهم کمک میکنه
به ترکه میگن شما پسرت رو بیشتر دوست داری یا چلو کباب رو؟ ترکه میگه : بابا تو رو به خدا ما رو سر دو راهی قرار ندین !!!!


♣♣ خبرنگاره میره جبهه جنگ گزارش تهیه کنه، یک ترکه رو گیر میاره ازش میپرسه: برادر شما اینجا چیکار میکنین؟ ترکه میگه: زرشک پاک میکنیم! خبرنگار میپرسه: پس تو کار آشپزخونهاید؟ ترکه میگه: نه بابا! اینجا یک تابلوهایی زدن روش نوشتن: کربلا ما داریم میاییم، زیر این تابلوها ملت مینویسن زرشک! ما اونها رو پاک میکنیم!! خبرنگار میگه :کــــــات! آقا درست جواب بده! بابا پخش مستقیمه! دوباره میپرسه: شما اینجا امداد غیبی هم دارین؟! ترکه میگه: بله، هر از چند وقتی یک توپی، خمپارهای میاد میافته توی سنگر، هفت هشت نفر غیب میشن! خبرنگار داد میزنه: کــــــــــــات! بابا این چه وضعشه! درست جواب بده. ترکه میگه: آخه شما میپرسی، من هم جواب میدم دیگه! یارو میپرسه: برادر شما اینجا ایثار هم میکنین؟ ترکه میگه: والله عیسی رو نه ولی یه موسی داریم همه میکنن!!!

♣♣ از ترکه میپرسن: زنتو چقدر مهر کردی؟! میگه: والله مهر رویادم نمیاد ولی آبان و آذر زیاد کردم!!!


♣♣ ترکه رفته بوده تهران دنبال نوهاش که واسه تعطیلات ببردش تبریز. تو راه پسره اشاره میکنه به چندتا گوسفند، میگه: ببعی! ببعی! ترکه برمیگرده بهش میگه: ببین اصغرجان! ما داریم میریم تبریز، اونجا همه مردن! تو هم دیگه بزرگ شدی، باید مثل مردای گنده حرف بزنی! اینا گوسفندند، گوسفند. یکم میگذره، پسره اشاره میکنه به یک قطار میگه: دودوچیچی! ترکه باز میگه:اصغرجان! تو دیگه بزرگ شدی بابا! باید مثل آدم بزرگا حرف بزنی، این اسمش قطاره. بالاخره میرسن تبریز، سرشام ترکه از نوهاش میپرسه: اصغرجان،


دیروز تو مهدکودک چیکار کردید؟ اصغر میگه: قصه گوش کردیم. ترکه میپرسه: قصه چی؟ اصغر یاد نصیحت ترکه میافته میگه: قصه روباه جاکش و کلاغ کسخل!
♣♣ ترکه ماه رمضون میره خونه دوستش می خوابه دوستش بهش میگه سحر صدات کنم؟؟ ترکه می گه نه همون غضنفر صدام کنی بهتره!!


♣♣ یه ترکه گفتن: با وطنم جمله بساز. ترکه گفت: دیروز رفتم حمام و تنم را شستم! به ترکه گفتند: منظورمون ( ط ) دسته دار بود. ترکه گفت: اتفاقا با تی دسته دار تنمو شستم
♣♣ مامانه به بچش میگه که عزیزم و قتی خاله اومد قشنگ میری جلو سلام میکنی میبوسیش بچهه میزنه زیره گریه میگه نه مامان من خاله رو بوس نمیکنم! مامانه میگه ا چرا عزیزم؟ بچهه میگه آخه دیروز که بابا میخواست بوسش کنه زد تو صورتش
♣♣ یه ترکه میره مشهد. وقتی از دور کنبد حرم رو می بینه میگه یا امام رضا چرا با این همه طلایی که داری هشتم شدی؟


♣♣ یه ترکه زنش سبزه بوده، سیزده به در از ماشین میندازتش بیرون
♣♣ یه ترکه می ره لامپ مهتابی بخره، داخل مغازه می شه ولی چون نمی دونست چی بگه، می گه: ببخشین حاج آقا، لطفا ۱ متر لامپ بدین

♣♣ ترکه دستشویی بوده موبایلش زنگ می زنه پسرش بوده می گه : بابا کجایی ؟ می گه یه جایی . پسره می گه: مامان گفت امروز غذا نداریم هرجا هستی نهارتم بخورو بیا !!!
♣♣ یه ترکه زنشو داشته کتک می زده چند نفر سر می رسند میگند بابا چرا می زنی این بیچاره رو می گه د نمی دونم اگه می دونستم که می کشتمش


♣♣ یه روز یه ترکه از یه جوب بزرگ میپره شلوار و شورتش پاره میشه، یه کم فکر میکنه میگه: خدا رو شکر که شورت پام بود وگرنه .....
♣♣ به ترکه میگن اسمت چیه؟ میگه اسمم حمزه است ولی بچه ها به من میگن شیش کوچولو!!!!
♣♣ ترکه داشته تو صحرا راه میرفته، یه دفعه میبینه کوه ریزش کرده رو ریل راه آهن و یه قطار هم داره میاد. لباسشو در میاره میزنه رو چوبدستی نفت فانوسشم میریزه روش و آتیش میزنه و میدوه طرف قطار. به قطار که میرسه خودشو میندازه زیر قطار و حسابی آش و لاش میشه.
قطار که وای میسته میپرسن چرا خودتو زیر قطار انداختی؟ ترکه میگه: والا از بچگی ریزعلی و حسین فهمیده رو با هم اشتباه می گرفتم.



♣♣ ترکه می ره خونه خدا می زنه زیر گریه می گه: خدایا چرا مردی؟ حقش نبود تو بمیری یه لره می رسه بهش می گه: مرد حسابی مگه ترکی خدا که نمی میره خدا شهید می شه


♣♣ ترکه یه گونی پشگل می خره, تا درشو باز می کنه, یه لره از توش می پره بیرون.ترکه بهش می گه : تو دیگه کی هستی؟ لره می گه : من اشانتیونش هستم!
به ترکه میگن چی شد ترک شدی؟؟ ♣♣
میگه ایلده خر هار گازم گرفت!!
♣♣ ترکه ماه رمضون میره خونه دوستش می خوابه دوستش بهش میگه سحر صدات کنم؟؟ ترکه می گه نه همون غضنفر صدام کنی بهتره!!
♣♣ یه ترکه گفتن: با وطنم جمله بساز. ترکه گفت: دیروز رفتم حمام و تنم را شستم! به ترکه گفتند: منظورمون ( ط ) دسته دار بود. ترکه گفت: اتفاقا با تی دسته دار تنمو شستم

♣♣ یه ترکه زنش سبزه بوده، سیزده به در از ماشین میندازتش بیرون
♣♣ یه ترکه می ره لامپ مهتابی بخره، داخل مغازه می شه ولی چون نمی دونست چی بگه، می گه: ببخشین حاج آقا، لطفا ۱ متر لامپ بدین

♣♣ ترکه داشته تو خیابون قدم میزده ، یه الاغ می افته دنبالش . به الاغه میگه تو کی هستی افتادی دنبالم ؟
الاغه میگه : هاااااااا ! من وجدانت بیدم !
♣♣ ترکه میره خواستگاری، دختره سبیل داشته، بهش میگه: چرا سبیل داری؟ دختره میزنه زیر گریه، ترکه میخواد دلداری بده میگه: مرد که گریه نمی‌کنه!!!


به ترکه میگن شما پسرت رو بیشتر دوست داری یا چلو کباب رو؟ ترکه میگه : بابا تو رو به خدا ما رو سر دو راهی قرار ندین !!!!


ترکه میره مکه برمیگرده بهش میگن چه خبر بود ؟ میگه : هیچی بابا بازم خدا خونه نبود همه تو حیاط ولو شده بودن !!!!!!!



ترکه از بچه اش میپرسه عزیزم چند سالته ؟ بچه میگه : ۱۵ سالمه! ترکه یکی محکم میزنه تو سر بچه اش میگه : خاک تو اون سرت کنم هم سن و سالهای تو الان بیست سالشونه !!!!
ترکه چایی شیرین درست میکنه میبینه خیلی شیرین شده میگه چه کار کنم میگیره چهار دور برعکس دور میده !!!!!
ترکه میره کتاب فروشی میگه : آقا کتاب « ترک دانا » دارید ؟ طرف یه کم فکر میکنه میگه : نه آقا ما کتاب تخیلی نداریم !!!!!!!!!!



ترکه سرشو با شامپو ولی بدون آب میشسته بهش میگن چرا آب نمی ریزی؟ میگه : آخه روش نوشته مخصوص موهای خشک!!!
ترکه از یه نفر میپرسه آقا قبله کدوم طرفه ؟ یارو میگه از این طرف . ترکه میگه :یعنی هنوز باید خیلی برم ؟!
ترکه دکتر میشه بعد واسه مریضش دو تا قرص مینویسه و میگه : یکیشو یه ربع قبل از خواب بخور یکی دیگشو قبل از اینکه بیدار بشی بخور !!!!!!

بعد از زلزله بم یه ترکه رو از زیر آوار در میارن . ترکه دستش موبایل بوده میگه ویبراتو رو حال اومدید !؟!؟!؟!؟!؟!

ترکه از یه نفر می پرسه : آقا ساعت چنده ؟ طرف میگه ساعت ۵ . ترکه میگه ای بابا از صبح تا حالا هر کسی یه چیزی میگه !!
ترکه نماز قضاهاش زیاد میشه یه کاربن میذاره زیر جانمازش !!!!!!

به ترکه میگن این همه واسه شما جوک میسازن ناراحت نمیشی ؟ میگه ای بابا اینا واسه شما جوکه واسه ما خاطره س . !!!!!!!!!


یک دختر ترک عروسی میکنه همون شب اول فرار می کنه . باباش می پرسه چیه چرا فرار کردی؟ میگه بابا عروسی فیلم و نقشه بود . میخواست با من کارهای غیربهداشتی بکنه!!!!!!!!!!
به ترکه یه ماشین می دن که فرمونش سمت راست بوده بعد یه مدت ازش می پرسن چطوره؟ میگه خوبه ، فقط هر وقت تف می کنم میفته روی زنم
استاد کلاس تشریح پزشکی روی تخته عکس دستگاه تناسلی خانمها رو می‌کشیده که درس بده، یه دفعه ترکه میزنه زیر خنده! استاد میگه: تا حالا کس ندیدی؟ ترکه میگه: چرا دیدم، ولی کس کش با تحصیلات عالیه ندیدم
ترکه کولر خونش خراب میشه به زنش میگه:من صد دفعه نگفتم 5نفری جلو کولر نشینین؟


لره میره حج سروصورتش خونی میشه بهش میگن چه اتفاقی افتاده میگه پدر سوخته ها خیلی سنگ میزدن اما آخر تو نستم ببوسمش


ترکه با مسیحیه دعواش میشه مسیحیه میگه سلیب تو کونت ترکه میگه نماز تو کونت مسیحیه میگه نماز چیه ترکه میگه ستون دین!



ترکه می خواسته زیر دریایی آمریکایی ها رو غرق کنه در می زنه و فرار می کنه!!!
ترکه میره امام زاده میبینه یه دختره میگه خدایا یه شوهر خوب به من بده! ترکه خودشو میندازه بغل دختره میگه خدایا هول نه


به ترکه میگن با دندون و بند کرست و عشق جمله بساز میگه چون به دندان بندکرست باز شد یا علی گفتیم و عشق آغاز شد
ترکه رو میگیرن میگن پدر سوخته چرا پشت ماشینت نوشتی امام با سالاد ! میگه مگه چیه؟از شما بهتره که مینویسین خدا با ماست


ترکه با دوست دخترش تو ماشین بودن می بینه جلوتر ایست بازرسیه به دوست دخترش می گه تو پیاده شو بعد از ایست بازرسی بگو مستقیم تجریش که من دوباره سوارت کنم ......بعد از ایست بازرسی دختره یادش می ره بگه تجریش می گه ونک . ترکه می گه شرمنده مسیرم نمی خوره
ترکه 2000 تومنی پیدا می کنه میگه ما از این شانسا نداریم پارش میکنه میندازه!!!
ترکه دیش ماهوارشو می ذاره رو پشت بوم روش مینویسه کولر!!.


ترکه با خودکار می ره حموم می گن چرا؟ می گه هرجارو که می شورم علامت می زنم..


ترکه واسه رفیقاس خالی می بنده می گه: من هر دو هفته یک بار می رم ژاپن . رفیقاش می گن اگه راست می گی اسم یکی از خیابوناش رو بگو؟ ترکه یه خورده فکر می کنه بعد می گه: اهان خیآبون شهید بروسلی




ترکه فیلم جنگی می بینه .اخر فیلم که تموم می شه جو می گیردش سینه خیز می ره تلویزیون رو خاموش می کنه




به یه ترکه میگن گوز چه شکلیه ؟ میگه حلقه ای. میگن چرا ؟ میگه چون هر وقت زنم می گوزه می اندازه گردن من
ترکه دم یه گربه رو گرفته بوده و می کشیده.بهش میگن گناه داره چرا دم گربه رو می کشی؟ میگه بابا من فقط دمش رو گرفتم...خودش می کشه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد