Sms of city

جدیدترین جوکها و اس ام اس ها

Sms of city

جدیدترین جوکها و اس ام اس ها

عشقولانه

ببخشید انگار اشتباه اس ام اس دادم؟

می خواستم واسه گل فروش بفرستم به خود گل فرستادم

 

نفهم، بی لیاقت، بی عرضه، هالو و...

.

.

.

.

به کسی میگم که قدر گلی مثل تو رو ندونه 

 

گفتم از دوست چه دیدی که چنین مسروری؟ گفت از دوست همین بس که ز ما یاد کند 

 

در زندگی محتاج دو چیز باش. قلبی که دوستش بداری و قلبی که دوستت بدارد 

 

صد بار بهت نگفتم جلوی پاتو نگاه کن! باز سربه هوایی کردی افتادی تو قلبم 

 

شب است و یاد تو مرا پر از بهانه می کند چه کرده ای که دل تو را چنین بهانه می کند 

 

شبی در شهر چشمانت فقط یک رهگذر بودم. ندیده دل به تو دادم شدی سلطان و معبودم

  

برای آدم نابینا شیشه و الماس فرقی نمی کنه اگه کسی قدرتو ندونست فکر نکن تو کم ارزشی بلکه اون نابیناست

 

عاشقانه ۳

هیچ می دانی ؛فرصتی که از آن بهره نمی گیری ، آرزوی دیگران است؟!

..............................................................................

یک کاغذ سفید را ،هر چقدر هم که سفید و تمیز باشد کسی قاب نمی گیرد ،برای ماندگاری باید ؛حرفی برای گفتن داشت.

.........................................................................

اگر اولش به فکر آخرش نباشی آخرش به فکر اولش می افتی

..................................................................................

خدایا ؛به فرشتگانت بسپارکه درلحظه ، لحظه نیایش خویشدوستان مرا از یاد نبرند .

......................................................................................

دل که رنجید از کسی خرسند کردن مشکل است شیشه بشکسته را پیوند کردن مشکل است.

................................................................................

ناسپاس از عشق پاکت نیست من که عمری با خیالت زیستم دوستت دارم به جان تو قسم روی حرفم تا ابد می ایستم

.............................................................................

انسان برای پیروزی افریده شده است او را می توان نابود کرد ؛ ولی نمی توان شکست داد

...............................................................................

شادی بهانه ای برای زندگی ست؛ تمام لحظه هایت سرشار از این بهانه

......................................................................................

من آن گلبرگ مغرورم که میمرم ز بی آبی ولی با خفت و خواری پی شبنم نمی گردم

.........................................................................................

انسان عاشق زیبایی نمی شودبلکه آنچه عاشقش می شود در نظرش زیباست

..............................................................................................

همیشه قبرستانی در قلبت برای خاکسپاری خطای دوستانت بساز !!!

.......................................................................................

گرمترین احساسات رانصیب کسی کن که درسرد ترین لحظه ها به یاد توست.


عاشقانه ۲

نگاه آشنا بر یاس کردم تو را در برگ گل احساس کردم خلاصه در کلاس ناز چشمات دو واحد عاشقی پاس کردم

.................................................................

میدونی تک زنگ یعنی چی ؟یعنی دوستت دارم ولی پولی ندارم

...............................................................

به وسعت ندیدن نگاهت خسته ام چگونه بشکنم ثانیه های سنگین دوری را؟

.................................................................

آنان که ز ما دورند ولی در دل وجانند بسیار گرامی تر از آنند که دانند

...................................................................................

اگه یه وقت دیدی تو دلت ماهی شنا میکنه تعجب نکن چون دلت دریاست

...........................................................

یادت باشه کسی که باورت داره از کسی که دوستت داره به قدم جلوتره 

.......................................................................... 

عشق آخر تیشه زد بر ریشه ام تیشه زد بر اندیشه ام

.................................................................

زندگی تفسیر سه کلمه است:خندیدن...بخشیدن...وفراموش کردن پس بخند...ببخش...وفراموش کن

......................................................................

در دست قلم دارم از قلب بیان دارم از نزدیک سلام نمیبینم از دور سلام دارم

....................................................................

همیشه در قلبت قبری برای خاکسپاری خطاهای کسی که دوستش داری نگه دار

...............................................................

نیازمند لبت جان بوسه خواه من است نگاه کن به نیازی که در نگاه من است

.................................................................

هر کجا محرم شدی چشم خیانت بازدار چه بسا محرم که با یک نقطه مجرم میشود

....................................................................

من ندانم کیستم من فقط میدانم که تویی شاه بیت غزل زندگیم

عاشقانه 1

زندگی زیباست زشتی های آن تقصیر ماست در  مسیرش هر چه نازیباست آن تدبیر ماست

```````````````````````````````````````````````````````````````````````

در عالم رفاقت محبت تقدیمت میکنم تا در بیگانگی فردا فراموشم نکنی ...

```````````````````````````````````````````````````````````````````````

آنقدر رسم وفا مرده ترسم لیلی هم روزی اگر زنده شود یادی ز مجنون نکند

```````````````````````````````````````````````````````````````````````

عشق ورزیدن را از کویر بیاموزیم که دریا بودنش را به آفتاب بخشید

```````````````````````````````````````````````````````````````````````

سکوتی بود در قلبم که با آن میزدم فریاد اگر از شهر غم رفتی مرا هرگز نبر از یاد 

 ...............................................................................

دوستت دارم به وسعت یه کهکشان ای نام تو مرهم روح و روانم میخوانم از تو  و میگویم که به پای تو  مانند شمعی آب میشوم تا پایان

.....................................................................

در میان رفقا اشرف دلدار تویی در ترازوی وفای من کم وبسیار تویی

.....................................................................

وفاداری را باید از نیلوفری آموخت که به دور هر شاخه ای میپیچد و در آغوشش میمیرد

.....................................................................

داستان زندگی من قصه ای است که متن آن وجود و پایاناش نبود توست

.....................................................................

من یه اس ام اس هستم  هیچکس منو نفرستاده میخواستم  بگم  ای یارو که شمارش افتاده خیلی دوستش دارم