Sms of city

جدیدترین جوکها و اس ام اس ها

Sms of city

جدیدترین جوکها و اس ام اس ها

اس ام اس عاشقانه

اونی که عاشقش بودم از دست دادمش ، حالا اونی که منو داره دوستش دارم . . .

 

 

 

چه سخت اس در جمع بودن /  ولی در گوشه ای تنها نشستن

به چشم دیگران چون کوه بودن / ولی در خود به آرامی شکستن . . .

 

 

 

 

در ره منزل لیلی که خطرهاست در آن / شرط اول قدم آن است که مجنون باشی . . .

 

غروب است و دلم از غم گرفته / دلم از دوریت ماتم گرفته

برای قلب من خورشیدی اما / مرا قلب تو دست کم گرفته . . .

 

 

 

گر یمنی چو با منی پیش منی / گر پیش منی چو با منی در یمنی !

من با چنانم ای نگار یمنی / خود در عجبم ، که من توام یا تو منی!

 

 

 

فرقی نمیکنه من اول اومدم یا تو ، مهم اینه که کی تا آخرش میمونه . . .

 

 

 

در ره عشق که از سیل بلا نیست گذار / کرده ام خاطر خود را به تمنای تو خوش . . .

 

 

 

دلت آینه ایثار عشق است / نگاهت معنی بیدار عشق است

تو در آبادی دل خانه داری / تو را دیدن همان دیدار عشق است . . .

 

 

 

میخوام که عاشقت بشم ، گل شقایقت بشم / دلم واست تنگ شده بود ، گفتم مزاحمت بشم !

....................... 

 

 

تنهاییم را با تو قسمت میکنم ، سهم کمی نیست

گسترده تر از عالم تنهایی من عالمی نیست . . .

 

 

 

 

دوستت دارم نه در هوس / دوستت دارم نه در قفس

دوستت دارم تا آخرین نفس . . .

 

 

 

تقدیم به آن که دوری اش غمم ، خانه اش قلبم و فراموشی اش مرگم است

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد