Sms of city

جدیدترین جوکها و اس ام اس ها

Sms of city

جدیدترین جوکها و اس ام اس ها

عاشقانه

این اس ام اس رو به 4 دلیل برات می فرستم:

1- دوستت دارم
2- خیلی باحالی
3- به یادتم
4- ارزش زنگ زدن رو نداری!
************ **
اگر آسمون بیفته. اگر زمین بلرزه. اگر خورشید سیاه شه. اگر ماه به دو نیم شه. اگر دریا صحرا شه. . . . . . . . بدبخت داره قیامت میشه. نشستی اف می خونی!!؟
************ **
دوست داشتم تو بخورم؟؟؟  اما حیف باید تا عید قربان سال دیگه صبر کنم
************ **
میدونی به یه دختر خوش گل که لباس خواب پوشیده چی میگن؟میگن: شب بخیر!
************ **
دوستت ندارم به اندازه اقیانوس، چون یه روز تموم می شه.
دوستت ندارم به اندازه خورشید، چون غروب می کنه.
دوستت دارم به اندازه روت که هبچوقت کم نمی شه!
 
************ **

تو قندی...
نباتی...
شکلاتی...
عسلی...
یا که شیرینی نداری بدی من با چاییم بخورم؟

************ **
زندگی دو چیز به من آموخت . . .

که هرچی فکر می کنم یادم نمیاد چی بود!

 

 

 

 

 

 

زرد است که لبریز حقایق شده است تلخ است که با درد موافق شده است شاعر نشدی وگرنه می فهمیدی پاییز
بهاری است که عاشق شده است. می دونی فرق تو با توپ فوتبال چیه !؟
توپ رو باید شوت کنی تا گل بشه ولی تو خودت همین جوری شوت هستی !!!

---------------------------------------
غضنفر میره بالا درخت چنار . میپرسن چیکار میکنی؟ میگه دارم توت میخورم! میگن الاغ اون درخت چناره. میگه الاغ خودتی، توت تو جیبمه!
------------------------------
میخوام بگم دوستت دارم... نه به 21 زبان زنده دنیا... بلکه به زبان قلبم
گوش کن: تالاپ..تولوپ...
-----------------------------
میدونی چقدر دوست دارم؟ به تعداد تارای موی سرت ضرب در تعداد نفسهایی که تا اخره عمرت میکشی به علاوه تعداد ه هرچی ستاره تو اسمونه..
----------------------------
میدونی وقتی خدا داشت بدرقه ام می کرد بهم چی گفت ؟ جایی که میری مردمی داره که می شکننت نکنه غصه بخوری من همه جا باهاتم . تو تنها نیستی . توکوله بارت عشق میزارم که بگذری، قلب میزارم که جا بدی، اشک میدم که همراهیت کنه، ومرگ که بدونی برمیگردی پیشم
---------------------------
یکی محبت می کنه و یکی ناز می کنه ! اونی که ناز می کنه همیشه محبت می بینه اما اونی که محبت می کنه همیشه تنهای تنهاست
-----------------------------
ما همیشه صداهای بلند را میشنویم، پررنگ ها را میبینیم، سخت ها را میخواهیم. غافل ازینکه خوبها آسان میآیند، بی رنگ می مانند و بی صدا می روند
------------------------------
اگه یه روز دیدی که تموم درخت های کوچه و محلتونو بریدن اصلا ناراحت نشو ... چون هنوز منو داری که بهم تکیه کنی
--------------------------
روی سنگ نوشتم دوستت دارم همون سنگ بخوره توی سرت که این چیزا حالیت نمیشه.

-----------------------------
آنگاه که ... ضربه های تیشه زندگی را بر ریشه آرزوهایت حس می کنی؛ به خاطر بیاور که... زیبایی شهاب ها از شکستن قلب ستارگان است.

 

آسمان را قسمت کردند:.....تکه ای برای برکه.....تکه ای برای رود....تکه ای برای دریا دلم را قسمت کردند:..........تکه ای برای تو....تکه ای برای تو......تکه ای برای تو.

---------------------------------
گر دلی دارم بدان در دست توست ..گر تنی دارم بدان سر مست توست.. گر دلم را بشکنی با دست خود دل نگیرم از تو...چون دل هم ..هم مست توست

-------------------------------
خانه های جدول زندگیم را دستان مهربانت یک به یک پر کرد و رمز جدول چنین بود: دوستم بدار
----------------------------
عمری با غم عشقت نشستم ........ به تو پیوستم واز خود گسستم ...... ولیکن سرنوشتم این سه حرف بود ....... تو را دیدم. پرستیدم . شکستم

------------------------------
برای خریدن عشق هر کس هرچه داشت آورد دیوانه هیچ نداشت و گریست (گمان کردندچون هیچ ندارد می گرید.) اما هیچکس ندانست که قیمت عشق اشک است و قیمت اشک عشق

-----------------------------
سهم من از دوری تو چیزی جز دلتنگی به اندازه دریاها ،نگاهی تاریک همچون شب های بدون مهتاب و لحظه هایی که ثانیه به ثانیه میگذرند نیست .پس ای دوست بشنو صدای دلتنگی مرا
------------------------------
گفت : عاشقی مرد ، بیا به یادش لحظه ای سکوت کنیم . گفتم : اگر بخواهیم برای عاشقان سکوت کنیم ، باید عمری را ساکت باشیم ...
-------------------------------

 

 

برای خریدن عشق هر کس هرچه داشت آورد دیوانه هیچ نداشت و گریست (گمان کردندچون هیچ ندارد می گرید.) اما هیچکس ندانست که قیمت عشق اشک است و قیمت اشک عشق

-----------------------------
سهم من از دوری تو چیزی جز دلتنگی به اندازه دریاها ،نگاهی تاریک همچون شب های بدون مهتاب و لحظه هایی که ثانیه به ثانیه میگذرند نیست .پس ای دوست بشنو صدای دلتنگی مرا
------------------------------
آسمان را قسمت کردند:.....تکه ای برای برکه.....تکه ای برای رود....تکه ای برای دریا دلم را قسمت کردند:..........تکه ای برای تو....تکه ای برای تو......تکه ای برای تو.

---------------------------------
گر دلی دارم بدان در دست توست ..گر تنی دارم بدان سر مست توست.. گر دلم را بشکنی با دست خود دل نگیرم از تو...چون دل هم ..هم مست توست

-------------------------------
خانه های جدول زندگیم را دستان مهربانت یک به یک پر کرد و رمز جدول چنین بود: دوستم بدار
----------------------------
عمری با غم عشقت نشستم ........ به تو پیوستم واز خود گسستم ...... ولیکن سرنوشتم این سه حرف بود ....... تو را دیدم. پرستیدم . شکستم

------------------------------
برای خریدن عشق هر کس هرچه داشت آورد دیوانه هیچ نداشت و گریست (گمان کردندچون هیچ ندارد می گرید.) اما هیچکس ندانست که قیمت عشق اشک است و قیمت اشک عشق

-----------------------------
گفت : عاشقی مرد ، بیا به یادش لحظه ای سکوت کنیم . گفتم : اگر بخواهیم برای عاشقان سکوت کنیم ، باید عمری را ساکت باشیم ...
-------------------------------

 

از قضنفر می پرسن که برای بستن یک لامپ به چند نفر ترک احتیاج داری؟ می گه 3 نفر می گن چرا 3 نفر ؟ میگه: یه نفر میره بالا نردبون لامپ رو بگیره .. دو نفر هم از پایین، نردبون رو بچرخوونند
--------------------------
خداوند منو گرسنه دید پیتزا داد
خداوند منو تشنه دید پپسی داد.
خداوند منو در تاریکی دید نور داد
خداوند منو بی مشکل دید تو رو به من داد
-----------------------------
دخترا به پنج گروه اصلی تقسیم میشن :
‌گروه اول دخترائی هستند که پسرا رو بدبخت میکنن!
گروه دوم دخترائی هستند که اشک پسرا رو در میارن!
گروه سوم دخترائی هستند که جوون پسرا رو به لبشون میرسونن!
گروه چهارم دخترائی هستند که کاری میکنن پسرا روزی 18 بار‌آرزوی مرگ کنن!
گروه 5 دخترائی هستند که به اشتباه فکر میکنن جزو هیچکدوم از گروههای بالا نیستن

 

نرو پایین سر کاریه . . . نرو . . . نرو . . . سلام، آفرین که به حرف شیطون گوش نکردی، من این پایین منتظرت بودم. می‌خواستم بگم: مسواک بزن همیشه تا دندونات تمیز شه!

 

فردا ماه گرفتگی شروع می شه. اگر منو گرفتن، تو مواظب خودت
باش!

 

آمازون با تمام درختاش... آسمون با تمام ستاره
هاش... دنیا با تمام آدمهاش... بارون با تمام قطراتش
خلاصه اگر همه رو با هم جمع کنی، خیلی می شه!


هز زنی دو مرد را دوست دارد.
 یکی ساخته تخیلات اوست، و دیگری هنوز به دنیا نیامده!

 

 

مشترک گرامی! یاد آوری می شود: بنزین سهمیه بندی شده، نه اس ام اس!

 

تایتانیک با همه مسافراش فدای تو... ... ... که نشدن! خوردن به کوه یخ

 

تو توی دماغ من چی کار می کنی؟ ... ... ... جنبه شوخی داشته باش! ... ... ... خواستم بگم: تو نفس منی!

 

پسره از باباش می پرسه :‌امام خمینی تو دریا غرق شده ؟
باباش میگه نه توی تهران فوت کرده , ‌توی بهشت زهرا دفن شده
پسر میگه: پس چرا همه دارن میرن شمال ؟!!!

 

بیا پایین می خوام یه چیزی بهت بگم ... ... ... ... می بینی این پایین چقدر قشنگ تر از درخت نارگیله؟!

 

اگه تو رو تو بیابون بکارن کاکتوس در میای! اگه تو رویا بکارن کابوس در میای! تو کویر بکارن خیارشور درمیای! تو دل من اگه بکارن... عمرا دربیای!

تجربه شانه ایست که طبیعت وقتی ما کچل میشویم, به ما می دهد!

..................................................

من اون ماهی قرمز کوچولوهستم تو دل شیشه ای تو
*
*
*
*
مراقب باش دلت نشکنه که من میمیرم

..................................................

اول به نام عشق. . . دوم به نام تو. . . سوم به یاد مرگ . . . بر لوح شیشه ای قلبت بنویس: یا تو و عشق، یا من و مرگ زمان! به من آموخت که دست دادن معنی رفاقت نیست.... بوسیدن قول ماندن نیست..... و عشق ورزیدن ضمانت تنها نشدن نیست

می دونی بازی روزگار چیه؟؟ این که تو چشم بذاری من قایم شم . بعد تو یکی دیگه رو پیدا کنی

میگن لبخند ربطی به مرگ نداره ولی تو بخند تا من برات بمیرم

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد