Sms of city

جدیدترین جوکها و اس ام اس ها

Sms of city

جدیدترین جوکها و اس ام اس ها

جوک ترکی

اس ام اس سرکاری، اس ام اس جدید، جوک خنده دار، اس ام اس فارسی، جک ترکی باحال، اس ام اس خفن

دانشمندان ترک به این نتیجه رسیدند که عامل طلاق ازدواج است

بوس تنها تصادفیست که پلیس نداره بغل تنها پارکینگیست که جریمه نداره پس میای تو پارکینگ تصادف کنیم

میگن نمک باعث شوریه ، عجیبه تو با این همه نمک که داری بازم شیرینی

آخه بچه تو خجالت نمیکشی ۱ قطره آب ۹ ماهه آدم میشه تو هنوز آدم نشدی

۳معجزه زنها : بدون اینکه علف بخورن شیر میدن بدون اینکه زخمی بشن خون رزی میکنن گوشت بدون استخون صفت میکنن

ترکه می ره امتحان گواهی نامه بده چند بار رد میشه بعد تو راه پلیس جلوش رو می گیره می گه گواهی نامه ترکه می گه دادین که می خواین

ترکه شرتش سوراخ بوده میره استخرغرق میشه

یه روز جرج بوش رو دعوت می کنن قزوین که سخنرانی کنه ... همه قزوینیها میان تو خیابون که استقبالش کنن شعار میدادند که ... دسته گل محمدی بچگی هات می آمدی

ایران خودرو به مناسبت جشن نیمه شعبان تعدادی محدود  پژو پرشیا پیش فروش کرده
تنها با 1 میلیون تومان صاحب ماشین شوید 
زمان تحویل  هنگام  ظهور آقا

به ترکه می گن دگرگونی یعنی چی؟ می گه یعنی این گونی نه یه گونی دیگه

می دونی نبات کیلو چنده؟ ها؟ نمی دونی؟ نمی دونی نقل کیلو چنده؟ نه نمی دونی؟ .......پس راست گفتن از قدیم که گفتن خر چه داند قیمت نقل و نبات

تبریک میگم اسمت رفت توی کتاب گینس اونم به عنوان مهم ترین جیگر دنیا

به اصفهانیه می گن شیرین تر از عسل چی خوردی می گه ترشی مفتی

با سلام.میخواستم بدونم از اون هفته تا این هفته روی هم رفته چقدر رفته؟!

نسل میمون ها هم دیگه داره منقرض میشه , عزیزم مواظب خودت باش!

خوابی؟ می خواستم sms بدم. باشه بعد مزاحم میشم...

اگه تو رو دوست دارم خیلی زیاد!خاک بر سرم! اگه توی اونی که دلم می خواد حتما خرم!

ای با صفا تو را میزنم صدا
گر داشتی وفا اس ام اس میفرستادی گدا

عروسک قشنگ من قرمز پوشیده / تو رختخواب مخمل آبیش خوابیده
عروسک من چشماتو وا کن / اس ام اس تو حالا نگاه کن
عروسکم اوسگول شدی برو لالا کن!

خیلی دوست دارم جای تو باشم ، میدونی چرا ؟
چون اونوقت یه دوست خوب مثل خودم داشتم !

دختر اصفهانیه به دوست پسرش میگه : شب بیا خونه مون , اگه موقعیت خوب بود یه سکه میندازم پائین ...
شب میشه . دختره یه سکه میندازه پائین . ولی هر چقدر صبر میکنه می بینه پسره نمیاد بالا
سرش رو از پنچره بیرون میکنه میپرسه : چرا نمیای؟
پسره میگه : دارم دنبال سکه می گردم .
دختره میگه :بیا بالا . بهش کش بسته بودم . الان تو دست خودمه

به بوش میگن: چرا حمله کردی عراق؟
بوش میگه: امام حسین طلبید!
میگن کی از عراق خارج میشین؟
میگه: هر وقت که امام رضا بطلبه!

امروز سالروز در گذشت مخترع sms است. برای شادی روحش 3 تا اس ام اس بلند بفرست!

=___ =
(.)__(.)
_(0o)
(------)
هی بهت گفتم دست تو دماغت نکن. گوش نکردی... اینم نتیجش!

گدا چیست ؟ موجودی است زنده که موبایل دارد ولی اس ام اس نمیدهد !!

شباهت دماسنج با ورقه ی امتحان در چیست؟
هر دو وقتی به صفر می رسند آدم می لرزد!

زندگی مثل پیاز است , هر برگش را ورق بزنی , اشکتو در میاره.

دستان پسرک می لرزید... چشمانش گشاد شده بود، دهانش باز مانده بود... توان حرف زدن نداشت... سکوت همه جا را فرا گرفته بود... آخر او هم مانده بود که چه طور میمون می تونه اس ام اس بخونه؟

سلامی به گرمی اتو.به نرمی پتو.به شیرینی لبو.دوستت دارم هلو!

وقتی وارد دلم شدی,احساس کردم آتش در وجودم شعله ور شد.
ای فلفل

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد