Sms of city

جدیدترین جوکها و اس ام اس ها

Sms of city

جدیدترین جوکها و اس ام اس ها

جوک ترکی

به ترکه میگن با بالش جمله بساز. میگه بالش؟ خیلی خوب یه روز رفته بودم شکار، یه پرنده دیدم شلیک کردم خورد به بالش. یارو میگه عجب خریه این. بابا این بالش نه اون بالش. ترکه میگه هااااااا اون بالش یه روز رفته بودم شکار، یه پرنده دیدم میخواستم بزنم به این بالش ولی خورد به اون بالش یارو کف میکنه میگه خره من بالش توشک لحاف اینچیزا رو میگم. ولش کن حالا با توشک جمله بساز ترکه میگه با توشک. خیلی خوب یه روز رفته بودم شکار، یه پرنده دیدم، والا توشک بودم بزنم به این بالش یا اون بالش

یه روز شادمهر عقیلی یه بخاری میخره ! بعد دستش میخوره به بخاری و دستش میسوزه ! فردا میره بخاریش رو میفرشه اما اون شب که میخوابه بخاریه میاد به خوابش و میگه : وقتی... دیدی که سوختی... رفتی و ما رو فروختی

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

لره 500 تومن به پسرش میده میگه این رو 300 ماست بخر 200 تومن مال خودت پسرش میگه نمیرم. میگه 1000 تومن 500 مال خودت 500 ماست بگیر میگه نه میگه بیا 1500 تومن 1000 تومن مال خودت 500 ماست بگیر میگه نه. میگه بیا 2000 تومن بگیر 1500 مال خودت 500 تومن ماست بخر پسرش میگه نمیرم. لره شاکی میشه میگه پدرسگ پس بیا تو مادرت رو بکن من برم ماست بخرم.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ترکه دوستش آتیش میگیره میمیره، میبرنش پزشک قانونی، اعلام میکنن که بر اثر ضربه شدید مرده. نگو با بیل خاموشش کرده بوده.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

رشتیه نفس زنان میاد خونه، به زنش میگه: خانم جان چه نشستی که به هرکی که پنج ‏تا بچه داشته باشه، یک پراید مجانی میدن! زنش میگه: مرد مگه زده به سرت؟! ما که ‏سه تا بچه بیشتر نداریم! رشتیه میگه: خانم جان، از شما چه پنهون...من دو تا بچه هم ‏از صغرا خانوم، طبقه پایینی دارم! الان میرم میارمشون. خلاصه میره دو تا بچه‌ها ‏رو میاره، وقتی برمیگرده میبینه دو تا از بچه‌هاش نیستن. از زنش میپرسه: خانم ‏جان، یاسر و علی کجا رفتن؟ زنش میگه: والله تو که پایین بودی، هوشنگ خان اومد ‏بچه‌هاشو برد! ‏

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ترکه و آمریکایی و چینه میخواستن توی سیا استخدام شن. میبرنشون اتاق مصاحبه و میگن باید برید تو اتاق بعدی و با این تفنگ کسی که اونجا نشسته رو بکشید. چینیه میره تو، بعد یه مدت میآد بیرون گریون میگه نه، من نمیتونم پدر بزرگم رو بکشم. رد میشه. آمریکایه میره و میآد، میگه من نمیتونم بچم رو بکشم. اونم رد میشه. ترکه میره تو. یه مدت میگذره میبینن صدای داد و فریاد میآد. وقتی میآد بیرون میگن چی شد؟ میگی هیچی، داداشم بود، ولی تفنگه تیر نداشت، مجبور شدم با مشت و لقد بکشمش!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ترکه با دوست دخترش میره کافی شاپ ، گارسون میاد میگه : چی میل دارید براتون بیارم؟ دختره میگه : دوتا کافه گلاسه لطفاً . یارو با عجله میگه : دوتا هم واسه من بیارین!!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ترکه می ره پیش آخونده می گه حاج اقا با کفش می شه نماز خوند؟ اخونده می گه نه جانم نمی شه. ترکه می گه ولی من خوندم ... شد!!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ترکه داشت واسه ابادانیه لاف می زد که من یه سگ دارم وقتی می خواد بیاد تو خونه در می زنه. ابادانیه گفت : ولک مگه کلید نداره؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد