Sms of city

جدیدترین جوکها و اس ام اس ها

Sms of city

جدیدترین جوکها و اس ام اس ها

پیامک سرکاری

بابا آب داد بابارا ایزوگام کردند.

بابا دیگر آب نداد.

تینا


&&&&&


یه توپ دارم قلقلیه موی سرم فرفریه / sms جدید نداشتم سرت کلاه گذاشتم .

تینا


&&&&&


باهات میام نفس نفس تو آسمون توی قفس

از اولش تا آخرش دوست دارم همین و بس .

سمانه


&&&&&


خواهم زخدا که بی وفایم نکند / غرق گنهم ولی رهایم نکند

یک خواسته دارم ز خدای متعال در هر دو جهان از تو جدایم نکند.

سمانه


&&&&&


از یاد تو یک نفس دلم غافل نیست / هرچند که جز حسرت و غم حاصل نیست

از شوق تو می سوزم و می سازم چون /آن دل که ز شوق تو نسوزد دل نیست .


&&&&&


می دونی زیباترین خط منحنی دنیا کدومه ؟ لبخندی که بی اراده

رو لبهای یه دوست نقش می بنده وقتی می فهمه به یادشی .


&&&&&


یک گلدون پراز گل مال تو ، تو هم مال من دیدی بازم گول خوردی

تو یه گلدون گل داری من یه دنیا گل .


&&&&&


زیبایی چشمان تو را به رخ ماه می کشم تا دیگر به مهتابش ننازد .


&&&&&


٢٠ سال ٢٠ روز ٢٠ بوسه و ٢٠ شاخه گل

برای تو که بیستی افسوس که پیشم نیستی .


&&&&&


به خودم میبالم که در این عصر یخی دوستی دارم

که دلش آینه خورشید است .

مبین .ش


&&&&&


به رفیقان بگو که بیهوده ناز نکنند که منزل همه خاک است .

زاهد بلوچ


&&&&&


دوستی با هرکه کردم سنبل بی رنگ بود

ظاهرش اهل حقیقت باطنش صد رنگ بود .

زاهد بلوچ


&&&&&


جانم برایت گویم : عشقت را نصیب کسی کن

که هر تشنه ای روزی سیراب می شود .

زاهد بلوچ


&&&&&


شبی با دوست به سر بردن دو صد دنیا بها دارد

خوشا آن کس که در دنیا رفیقی با وفا دارد .


&&&&&


هرگز چشمانت را برای کسی که معنی نگاهت را نمی فهمد گریان مکن

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد