Sms of city

جدیدترین جوکها و اس ام اس ها

Sms of city

جدیدترین جوکها و اس ام اس ها

پیامک خنده دار

ترکه و رشتیه میرن جهنم . رشیته می پرسه چه جوری مردی؟ ترکه میگه از سرما تو چی ؟ میگه من از تعجب ! رفتم خونه دیدم زنم خوابیده همه جا رو گشتم ، توی اتاق ، زیر تخت ، توی انباری ، توی کمد ، خلاصه دیدم هیچ کس نیست از تعجب سکته کردم ترکه گفت : خاک بر سرت اگه توی فریزر رو می گشتی نه من می مردم نه تو


بچه ها توی کلاس داشتند سر و صدا میکردند که ناظم میاد تو با عصبانیت میگه: اینجا طویله است؟ یکی از بچه ها میگه: نه آقا اشتباهی آمدید! laughing

 


 

لره از کنار جن رد میشه...جن میگه بسم الله این دیگه کی بود 

 


 

ترکه رو به زور وادار به نماز خوندن می کنن. بعد می بینن نشسته داره همین جوری دعا می کنه. میرن گوش میدن می بینن میگه: خدایا اینا من و بزور وادار کردن به نماز خوندن، تو خودت قبول نکن

 


 

رشتیه میره خونه میره حموم میبینه یکی اونجاست:میگه تو کی هستی :میگه من غواصم :رشتیه میگه نمیدونم این ارتش چیکار میکنه دیروز هم یه خلبان رو کمد بود.!

 


 

هدف از آفرینش لرها : ۱- ایجاد رعب و وحشت در بین حیوانات ۲- ایجاد شادی بین انسانها ۳- روحیه دادن به ترکها !!

 


 

به ترکه می گن دگرگونی یعنی چه ؟ می گه یعنی این گونی نه . یک گونی دیگه rolling on the floor

 


 

ایرانسل: مشترک گرامی! موجودی شما رو به پایان نیست، ولی خفه مون کردی! چقدر اس ام اس بازی می کنی؟ چه غلطی کردیم تو رو وارد طرح قرمز کردیم!


اماکن دیدنی شهر رشت : 1 - کلوچه پزی پسر و پدران - 2- کتیبه زن با وفا 3- مجسمه مرد با غیرت 4- میدان شهید حلال زاده 5 - پارک زیبا ودیدنی دماغ


اصفهانی نمره بیست می گیره . باباهه  می زنه تو گوشش بهش میگه : کره خر توکه با 10 هم قبول می شدی . لازم بود این همه خودکار مصرف کنی ؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد