Sms of city

جدیدترین جوکها و اس ام اس ها

Sms of city

جدیدترین جوکها و اس ام اس ها

پیامک عید نوروز پیامک عید نوروز 1389

 

امروز 2 نفر از من آدرس و شماره تلفن تو رو گرفتن که بیان پیشت
منم دادم. سال دیگه می یان سراغت
یکیشون خوشبختی بود
اون یکی هم
موفقیت

><(((>><(((>><(((><(((>><(((>><(((>><(((><(((>

گاو و الاغ و اردک

کبریت و گاز و فندک

جوجه و مرغ و لک لک

سال نوت مبارک !!

 

><(((>><(((>><(((><(((>><(((>><(((>><(((><(((>

 ><(((:>ماهی  -!!!-سبزه -€€€-سیر  -@@@-سنجد

 ~...~سماق -$$$-سکه -~-سمنو -(')(')-سیب

یادت باشه اولین نفری که برات ۷ سین چید من بودم.پیشاپیش سال نو مبارک.

 

><(((>><(((>><(((><(((>><(((>><(((>><(((><(((>

خداوندا تقدیر دوستان را در سال آینده به گونه ای قرار بده که در پایان

 سال از گذشته خود افسوس نخورند . . .

><(((>><(((>><(((><(((>><(((>><(((>><(((><(((>

 

اس ام اس نوروزی ا
><(((>><(((>><(((><(((>><(((>><(((>><(((><(((>

><(((>
><(((>
><(((>من اولین کسی بودم که برای تو ماهی عید فرستادم.
سال نو مبارک

><(((>><(((>><(((><(((>><(((>><(((>><(((><(((>

سایه حق
سلام عشق
سعادت روح
سلامت تن
سرمستی بهار
سکوت دعا
سرور جاودانه
این است هفت سین آریایی
نوروز مبارک


><(((>><(((>><(((><(((>><(((>><(((>><(((><(((>

 

آنان که هر روز تدارک اردوی آسمانی میبینند ، پر شکوهترین اوقات

فراغت را دارند پرشکوه ترین تعطیلات نصیبتان باد . .

><(((>><(((>><(((><(((>><(((>><(((>><(((><(((>

 

با آرزوی
12 ماه شادی،
52 هفته پیروزی،
365 روز سلامتی،
8760 ساعت عشق،
525600 دقیقه برکت،
3153000 ثانیه دوستی.
سال نو مبارک باد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد