Sms of city

جدیدترین جوکها و اس ام اس ها

Sms of city

جدیدترین جوکها و اس ام اس ها

اس ام اس ولنتاین ۲۰۱۰

روز والنتین یا والنتاین، (روز عشاق و یا روز عشق ورزی) عیدی در روز ۱۴ فوریه (۲۵ بهمن‌ماه و بعضی سال‌ها ۲۶ بهمن‌ماه) و در برخی فرهنگ‌ها روز ابراز عشق است. به همین مناسبت مجموعه اس ام اس برای تبریک روز ولنتاین جمع آوری و در اختیار شما قرار گرفته است.

 

₪ پورتال عکس ,موزیک ,فیلم و موبایل ایرانیان|www.Pix22Pix.com ₪   

 

●●●●● برای مشاهده این مجموعه به ادامه مطلب مراجعه کنید ●●●●●  

پارسال این روزا برامون پر بود از عطر شکلات و کادوو عروسک اما امسال نمیدونم ولنتاین رو با کی جشن میگیری

.

.

.

هر جا و با هر کسی باشی دوستت دارم ولنتایت مبارک

————– ::اس ام اس جدید :: عاشقانه ::سرکاری::فلسفی::

valentine

v victor of love

a adoring u

l love u

e every thing 4u

n need u

t thinking of u

i i miss u

n nothing but u

————–::اس ام اس جدید :: عاشقانه ::سرکاری::فلسفی::

0000000000000000000 000000000000
0000000000000000000 000000000000
0000000777770000000 777770000000
0000077777777700077 777777700000
0000777777777770777 777777770000
0000777777777777777 777777770000
7777770000ولنتاین مبارک۰۰۰۰۷۷۷۷۷۷۷
۰۰۰۰۰۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷ ۷۷۷۷۷۷۷۰۰۰۰۰
۰۰۰۰۰۰۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷ ۷۷۷۷۷۷۰۰۰۰۰۰
۰۰۰۰۰۰۰۰۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷ ۷۷۷۷۰۰۰۰۰۰۰۰
۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۷۷۷۷۷۷۷۷۷ ۷۷۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰
۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۷۷۷۷۷۰ ۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰
۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۷۰۰۰ ۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰

————–::اس ام اس جدید :: عاشقانه ::سرکاری::فلسفی::

به علت حضور گشت ارشاد در مراسم ولنتاین ، مراسم دیدار خواهران و برادران بصورت جدا در دو نوبت صبح و بعد از ظهر انجا میگردد

————–::اس ام اس جدید :: عاشقانه ::سرکاری::فلسفی::

عربستان و بسیاری از کشورهای عربی فردا را ولنتاین اعلام کردند

————–::اس ام اس جدید :: عاشقانه ::سرکاری::فلسفی::

سلام درسته که نشد برات خرس و قلب بخرم اما این اس ام اس رو برات بفرستادم تا بدونی همیشه دوست دارم ولنتاین مبارک

————–::اس ام اس جدید :: عاشقانه ::سرکاری::فلسفی::

اگه شکلات بودی شیرین ترین بودی . اگه عروسک بودی بغلی ترین بودی. اگه شمع بودی روشن ترین بودی و تا زمانی که دوست منی عزیز ترینی ولنتاین مبارک

————–::اس ام اس جدید :: عاشقانه ::سرکاری::فلسفی::

امیدوارم خرس زیبایی ها همیشه تو غار چشمات خونه کنه ولنتاینت مبارک عزیزم

————–::اس ام اس جدید :: عاشقانه ::سرکاری::فلسفی::

میدونی ولنتاین یعنی چی؟ یعنی اینکه یه عاشق واقعی باید به یه نفر دل ببنده و تا آخر عمر هم عاشقانه عاشقش باشه

عاشقتم تا همیشه ولنتاین مبارک

————–::اس ام اس جدید :: عاشقانه ::سرکاری::فلسفی::

نمیگم دوستت دارم
نمیگم عاشقتم
میگم دیونتم که اگه یه روز ناراحتت کردم بگی بیخیال دیونست

————–::اس ام اس جدید :: عاشقانه ::سرکاری::فلسفی::

قلب مهربانت مثلثی را می ماند در دریای عشق
مرا در خود کشیدی برمودای من !!!

————–::اس ام اس جدید :: عاشقانه ::سرکاری::فلسفی::

ای دوست به جز عشق تو در سر من هوسی نیست
جز نقش تو بر صفحه ی دل نقش کسی نیست

————–::اس ام اس جدید :: عاشقانه ::سرکاری::فلسفی::

بهترین لحظه، لحظه ایست که فکر کنی فراموشت کردم، بعد ۱ اس ام اس از طرف من بیاد که توش نوشته میمیرم برات !
ولنتاینت مبارک !

————–::اس ام اس جدید :: عاشقانه ::سرکاری::فلسفی::

یادته بهت گفتم که خشت دیوار دلتم، تو هم منو شکستی
ولی اشکالی نداره، حالا خاک زیر پاتم !

————–::اس ام اس جدید :: عاشقانه ::سرکاری::فلسفی::

با تو از خاطره ها سرشارم. با تو تا آخر شب بیدارم . عشق من دست تو یعنی خورشید. گرمی دست تو را کم دارم . . .

————–::اس ام اس جدید :: عاشقانه ::سرکاری::فلسفی::

قاب عکستو زدم جای ساعت دیواری
از اون موقع به بعد تو شدی تمومه لحظه هام . . .

————–::اس ام اس جدید :: عاشقانه ::سرکاری::فلسفی::

عمری با غم عشقت نشستم
به تو پیوستم واز خود گسستم
ولیکن سرنوشتم این سه حرف بود
تو را دیدم. پرستیدم . شکستم

————–::اس ام اس جدید :: عاشقانه ::سرکاری::فلسفی::

زندگی عشق است افسانه نیست آنکه عشق راآفرید دیوانه نیست

————–::اس ام اس جدید :: عاشقانه ::سرکاری::فلسفی::
من به دو چیز عشق می ورزم یکی تو و دیگری وجود تو، به دو چیزاعتقاد دارم یکی خدا ودیگری تو، من در این دنیا دو چیز میخواهم یکی تو ودیگری خوشبختی تو.

————–::اس ام اس جدید :: عاشقانه ::سرکاری::فلسفی::

ز;ندگی آرام است، مثل آرامش یک خواب بلند.
زندگی شیرین است، مثل شیرینی یک روز قشنگ.
زندگی رویایی است، مثل رویای ِیکی کودک ناز.
زندگی زیبایی است، مثل زیبایی یک غنچه ی باز.
زندگی تک تک این ساعتهاست، زندگی چرخش این عقربه هاست، زندگی راز دل مادر من. زندگی پینه ی دست پدر است، زندگی مثل زمان در گذر…

————–::اس ام اس جدید :: عاشقانه ::سرکاری::فلسفی::

هر کی اومد پیش من یه ذره جاتو نگرفت….هیچ ادایی جای اون نازو اداتو نگرفت….پیش هر نقاشی رفتم تو رو نقاشی کنه، روی هر بومی زدم رنگ چشاتو نگرفت…

————–::اس ام اس جدید :: عاشقانه ::سرکاری::فلسفی::

م;یدونی آدما بین الف تا ی قرار دارند. بعضی ها مثل " ب " برات میمیرند، مثل " د " دوستت دارند، مثل " ع " عا شقت میشوند، مثل " م " منتظر می مونند تا یه روز مثل " ی " یارت بشن.

————–::اس ام اس جدید :: عاشقانه ::سرکاری::فلسفی::

حرفهایی هست برای نگفتن و ارزش عمیق هر کسی به اندازه ی حرفهایی است که برای نگفتن دارد و کتاب هایی نیز هست برای ننوشتن و من اکنون رسیده ام به آغاز چنین کتابی…

————–::اس ام اس جدید :: عاشقانه ::سرکاری::فلسفی::

مهم نیست ولنتاین یا سپندار مذگان

هر دوبهانه اند برای اینکه به تو بگویم

.

.

.

.

بی بهانه دوستت دارم

————–::اس ام اس جدید :: عاشقانه ::سرکاری::فلسفی::

شبی از شبها تو به من گفتی که شب باش: من که شب بودم و شب هستم و شب خواهم بود به امیدی که تو فانوس شب من باشی

————–::اس ام اس جدید :: عاشقانه ::سرکاری::فلسفی::

مهر یه چیزیه مهربونی یه چیز دیگه، عشق یه چیزیه عاشق شدن یه چیز دیگه، قلب و دل یه چیزیه اما توی قلب تو جا شدن یه چیز دیگه

————–::اس ام اس جدید :: عاشقانه ::سرکاری::فلسفی::

آسمونتم می توانی همیشه بارونو تو چشمام ببینی. زمین مال زمین خوارها ،فضا مال فضا پیماها ، فقط تو مال من

————–::اس ام اس جدید :: عاشقانه ::سرکاری::فلسفی::

همه زندگی فقط ۳روزه : اومدن – بودن – رفتن . من خودم نخواستم بیام ولی خودم می خوام که باشم اونم فقط به خاطره تو وقتی هم که دیگه نباشی منم میرم

————–::اس ام اس جدید :: عاشقانه ::سرکاری::فلسفی::

زندگی زیباست زشتی‌های آن تقصیر ماست، در مسیرش هرچه نازیباست آن تدبیر ماست! زندگی آب روانی است روان می‌گذرد… آنچه تقدیر من و توست همان می‌گذرد

————–::اس ام اس جدید :: عاشقانه ::سرکاری::فلسفی::

مبادا گفته باشی دوستت می دارم دلت را می بویم مبادا شعله ای در آن نهان باشد

————–::اس ام اس جدید :: عاشقانه ::سرکاری::فلسفی::

گفتی که دنیا را پر از غم دوست داری پس مطمئن هستم مرا هم دوست داری گفتی نمیخواهی ببارم عشق اما شعر غریبی را که گفتم دوست داری

————–::اس ام اس جدید :: عاشقانه ::سرکاری::فلسفی::

باز در کلبه ی عشق عکس تو مرا ابری کرد.عکس تو خنده به لب داشت ولی اشک چشم مرا جاری کرد

————–::اس ام اس جدید :: عاشقانه ::سرکاری::فلسفی::

دبیر فارسی بودم نامت را اولین غزل از صفحه کتابها می نهادم اگر دبیر جبر بودم عشق مجهول تو را بر قلب معلوم خودم بخش میکردم تا معادله محبت پدید آید اگر دبیر هندسه بودم ثابت می کردم که شعاع نگاهت چگونه از مرکز قلبم گذشت

————–::اس ام اس جدید :: عاشقانه ::سرکاری::فلسفی::

روز اول شوخی شوخی جدی شد شوخی ترین جدی عمرم دوست داشتن تو بود و جدی ترین شوخی عمرم از دست دادن تو

————–::اس ام اس جدید :: عاشقانه ::سرکاری::فلسفی::

من بی تو یک بوسه ی فراموش شده ام؛ یک شعر پر از غلط؛ یک پرنده ی بی آسمان؛ یک نسیم سرگردان؛ یک رویای نا تمام

————–::اس ام اس جدید :: عاشقانه ::سرکاری::فلسفی::

آتشی که عشق روشن می کند بسیار بیشتر از سردی و خاموشی ای است که تنفر به بار می آورد
و من هرگز نمی توانم کسی را که به او لبخند نزده ام از ته دل دوست داشته باشم  

 

--------------------------------------------------------------------------------------------- 

Valentine, Valentine SMS, اس ام اس ایام, اس ام اس تبریک روز والنتاین, اس ام اس تبریک عشاق, اس ام اس تبریک والنتاین, اس ام اس تبریک, اس ام اس روز عشاق, اس ام اس روز جهانی عشاق, اس ام اس روز والنتاین, اس ام اس روز والنتاین Valentine SMS, اس ام اس عاشقانه, اس ام اس عشق, اس ام اس موبایل, روز جهانی عشاق, والنتاین, پیامک عشاق, پیامک Valentine, پیامک روز جهانی عشاق, پیامک روز عشاق, پیامک روز والنتاین, پیامک روز والنتاین Valentine SMS 

----------------------------------------------------------------------------------------------- 

Valentine, Valentine SMS, اس ام اس ایام, اس ام اس تبریک روز والنتاین, اس ام اس تبریک عشاق, اس ام اس تبریک والنتاین, اس ام اس تبریک, اس ام اس روز عشاق, اس ام اس روز جهانی عشاق, اس ام اس روز والنتاین, اس ام اس روز والنتاین Valentine SMS, اس ام اس عاشقانه, اس ام اس عشق, اس ام اس موبایل, روز جهانی عشاق, والنتاین, پیامک عشاق, پیامک Valentine, پیامک روز جهانی عشاق, پیامک روز عشاق, پیامک روز والنتاین, پیامک روز والنتاین Valentine SMS 

------------------------------------------------------------------------------------------------- 

Valentine, Valentine SMS, اس ام اس ایام, اس ام اس تبریک روز والنتاین, اس ام اس تبریک عشاق, اس ام اس تبریک والنتاین, اس ام اس تبریک, اس ام اس روز عشاق, اس ام اس روز جهانی عشاق, اس ام اس روز والنتاین, اس ام اس روز والنتاین Valentine SMS, اس ام اس عاشقانه, اس ام اس عشق, اس ام اس موبایل, روز جهانی عشاق, والنتاین, پیامک عشاق, پیامک Valentine, پیامک روز جهانی عشاق, پیامک روز عشاق, پیامک روز والنتاین, پیامک روز والنتاین Valentine SMS 

------------------------------------------------------------------------------------------------ 

Valentine, Valentine SMS, اس ام اس ایام, اس ام اس تبریک روز والنتاین, اس ام اس تبریک عشاق, اس ام اس تبریک والنتاین, اس ام اس تبریک, اس ام اس روز عشاق, اس ام اس روز جهانی عشاق, اس ام اس روز والنتاین, اس ام اس روز والنتاین Valentine SMS, اس ام اس عاشقانه, اس ام اس عشق, اس ام اس موبایل, روز جهانی عشاق, والنتاین, پیامک عشاق, پیامک Valentine, پیامک روز جهانی عشاق, پیامک روز عشاق, پیامک روز والنتاین, پیامک روز والنتاین Valentine SMS