Sms of city

جدیدترین جوکها و اس ام اس ها

Sms of city

جدیدترین جوکها و اس ام اس ها

اگه می دونستی دستای سرد من چقدر گرمی دستاتو نیازمنده ، اینقدر دست تو دماغت نمی کردی

............................................................................................................................

ای اس ام اس برو پیش اونی که دارم بهش فکر میکنم

.

.

.

.

.

یه دونه بزن تو سرش برگرد بیا با هم بهش بخندیم..!! 

.............................................................................................................................

اسمتو رو هوا نوشتم محو شد، رو سنگ نوشتم پاک شد، رو قلبم نوشتم سکته کردم

.............................................................................................................................

بی تو هر گز نمی توانم بمیرم
.
.
.
پس بیا با هم گور به گور بشیم!!!

............................................................................................................................

چشامو رو هم می زارمو................ چیه فکر کردی تو رو به یادم میارم؟ نه بابا، میگیرم می خوابم!

..............................................................................................................................

بار اول که نگاهم کردی فکر کردم عاشقی،… بار دوم فکر کردم دیوانه ای،… بار سوم فکر کردم دوستم داری… اما بعدها فهمیدم آدم ندیده ای!

..............................................................................................................................

سلام ، ببخشین مزاحم میشم
میخواستم بدونم با این همه بیشرفت تکنولوژی چرا نوار غزه به سی دی تبدیل نشده !!!؟

.................................................................................................................................

تو سیب سرخ کدامین درخت پرتقالی که هر دانه انارت به سرخی گیلاس های درخت موز است، ای گلابی من!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد