Sms of city

جدیدترین جوکها و اس ام اس ها

Sms of city

جدیدترین جوکها و اس ام اس ها

عشقولانه

وقتی با تو آشنا شدم؛درخت مهربانیت آنقدر بلند بود که هرچه بالا رفتم آخرش را ندیدم. معجون زیبایت آنقدر شیرین بود که هر چه نوشیدم نتوانستم تمامش کنم. و دریای عشقت آنقدر وسیع بود که هرچه شنا کردم نتوانستم آخرش را ببینم و سرانجام در آن غرق شدم.

 

نوار قلب نرمال:

_,-._/|_,-._/|_,-._/|

نوار قلب من من وقتی تو برام اس ام اس می دی:

_/|_/|_/|_/|_/|_/|_/

حالا ببین اگه اس ام اس ندی چی می شه:

_______________.

 

عشق یعنی خاطرات بی غبار / دفتری از شعر از عطر بهار / عشق یعنی یک تمنا یک نیاز / زمزمه از عاشقی با سوز و ساز / عشق یعنی چشم خیس مست او / زیر باران دست تو در دست او

 

غزل غزل به یاد تو

غزل غزل فدای تو

ستاره های آسمون

ریخته به زیر پای تو

نفس نفس برای تو

صدا صدای پای تو

بذار بگم که عاشقم

منم به انتظار تو

 

ای عشق، شکسته ایم، مشکن ما را/ اینگونه به خاک ره میفکن ما را/ ما در تو به چشم دوستی می بینیم/ ای دوست مبین به چشم دشمن ما را

 

به تو سپرده بودمش..... به هزار و یک امید..... و امروز برای هزار و یکمین بار...... دلم را میبرم ...... تا شکستگی اش را ....گچ بگیرند!!!؟؟؟

 

 

هرگز هیچ حسرتی در دنیا این چنین یک جا جمع نمی شود که در این سه واژه کوتاه : او ـ دوستم ـ ندارد

 

نمی دونم که چرا هر وقت به تو می رسم ، نمی توانم از تو بگویم. برای گفتنت واژه کم می آورم. به هر حال ، بدان که بیشتر از این  حرف ها و واژه ها برایم معنا می دهی

 

تو را چون نقش رویا دوست دارم، چو سطر پای گل های بهاری دوست دارم، بخند ای غنچه ی گلزار هستی، که من خندیدنت را دوست دارم، تو را تنهای تنها دوست دارم..............

 

کاش می شد سرزمین عشق را در میان گام ها تقسیم کرد ، کاش می شد با نگاه شاپرک عشق را بر آسمان تفهیم کرد ، کاش می شد با دو چشم عاطفه قلب سرد آسمان را ناز کرد ، کاش می شد با پری از برگ یاس تا طلوع سرخ گل پرواز کرد ...

 

گلم : میبینی هنوز همانم ، همان قدر عاشق، همان قدر بی دل ، هر روز که میگذرد نگاهت عاشقترم میکند و لبخندت شیفته ترم ، خدا میداند که چقدر به خاطر نبودنت گریه میکنم ...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد