Sms of city

جدیدترین جوکها و اس ام اس ها

Sms of city

جدیدترین جوکها و اس ام اس ها

جک و اس ام اس سرکاری

با تمام شیرینی وجودم دوستت دارم

.

.

.

.

.

.

قربانت لیمو ترش

 

 

بچه اى داشت با معلمش راجع به ماهیها صحبت مى کرد. معلم گفت از نظر فیزیکى امکان ندارد که یک ماهى بتواند یک انسان را ببلعد زیرا حلق ماهیها خیلى کوچک است بچه گفت ولى من تو یه کتابى خوندم که پدر پینوکیو توسط یه ماهى بلعیده شد. معلم باز هم تکرار کرد که بلعیدن انسان توسط ماهى از نظر فیزیکى امکان پذیر نیست. بچه گفت: وقتى من رفتم بهشت از پدر پینوکیو مى پرسم. معلم گفت: اگر پدر پینوکیو در جهنم بود چی؟بچه گفت: اونوقت شما ازش بپرسین

 

عکاس آمده بود به کلاس که از بچه ها عکس دسته جمعى بگیرد. بچه ها بازیگوشى مى کردند و معلم سعى مى کرد آنها را تشویق کند که آرام بگیرند تا عکس گرفته شود. معلم گفت: فکر کنید چقدر خوبه وقتى سى چهل سال دیگه همه تون بزرگ شدید به این عکس نگاه کنید و بگید: «این حسینه، الان وکیل شده. این بابکه، الان دکتر معروفى شده»  یکى از بچه ها از ته کلاس گفت: اینم آقا معلمه، الان مرده.

 

به اندازه ی تموم گوشت و پوست و خونم دوست دارم

.

.

.

.

.

.

قربونت اسکلت

 

یک دانشجوی رشته کشاورزی در بازدید از یک مزرعه خطاب به کشاورز گفت: روش آبیاری شما خیلی قدیمیه. من تعجب نمی کنم اگه این درخت سالی ٢٠ کیلو بیشتر سیب نده.
کشاورز گفت: منهم تعجب نمی کنم. چون این درخت پرتقاله

 

اگه دیدی یه سوسک پشت و رو افتاده و داره دستو پا می زنه فکر نکن که زدنش............. داره به قیافه ی تو می خنده

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد